lördag 10 september 2011

Kistaloppet tävlingsrapport

Inte så mycket att säga om dagens lopp. Öppnade starkt med för min del fina snitt på det första 3 kilometrarna. Sedan kom grusvägen med det svaga uppförslutet. Fick då det slirigt i mina lätta Tempo skor. Halkade på varje steg, fick inget fäste. Skulle kört spikskor! Men sen började backarna, det svaga uppförslutet på den här sliriga grusvägen. Tråkig läsning sen när jag tittar på kilometerstiderna och pulsen. Sluttiden på min klocka blev 45:15. Dvs vårtiderna. Suck!

Nya tag!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det var kul att ses! Jag tycker att du sprang bra idag. Du kommer snabbt att ta några minuter på dagens tid.

    Jag amälde mig till Hässelbyloppet nu på eftermiddagen :-).

    MVH

    SvaraRadera
  2. Ja det var kul att ses igår Lennart. Tack för suporten. Vi ses!

    SvaraRadera