söndag 2 september 2012

Triathlonträning mot Hässelbymilen

Tufft att får till träningen just nu. Resor till mina hemtrakter och fullt program på kvällarna. Det blir dubbelpass löpning och sådana lösningar. Inte optimalt. Nu har jag inte heller fått till cykling på över en vecka tex. Planen är nu att få till en cykling till jobbet en gång i veckan i alla fall.
En simmarkväll i kombination med gym ska också gå att fixa. Tar med mig fru och barn så löser det sig.
Löpningen har jag en lunchlöpning sedan kör jag också ett kvällspass under veckan. Den här veckan med Peter igen som kör mot Lidingö. Han ville köra backe medan jag behöver fart. Men, efter förra veckans intervaller inser jag att grundträningen måste fortsätta. Så backe är inte fel.
På helgerna är det lätt att planera in ett löppass, då förhoppningsvis ett längre pass. Det lyckades jag inte med i helgen då jag var i Hälsingland och lördag kväll blev sen och roligt. Inte i form för långpass på söndag morgon helt enkelt... Lätt återhämtningspass söndag kväll istället.

Så, detta blev mer en statusuppdatering kanske. Men ändå. Så här är det just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar