söndag 19 februari 2012

Dubbfritt - nu vill jag jaga kilometer igen

Drog av dubbarna idag och körde dubbfritt nu på eftermiddagen. Har varit runt +4 grader hela dagen och på cykelbanan hade de plogad och där var det bara att köra. Tuffare var det dock på villagatorna där det var tvärtom. Så svårlöpt som det kan vara. Som att springa i flytande mossa...

Kollar in kilometerligan på jogg.se och jag är i allafall på topp 10 nu igen. Åhh, jag vill jaga kilometer igen. Men först styrketräning så det blir lite mer tryck i steget.

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag leder :-). Kanske inte är så konstigt eftersom jag ligger i maraträning...

    Jag upptäckte också att det på eftermiddagen var ganska fint på gångvägana... Synd bara att jag var lar med mitt pass då :-). Vill också säga om du är topp 10% på jogg så är du nog topp 1% i Sverige :-).

    SvaraRadera
  2. Nu tar vi det lite lugnt här OK? :)

    SvaraRadera
  3. Lennart: Topp 1% av 9 miljoner. Plats 90 000 i volymligan. Kan det stämma? Hade inte du någon såndär världsranking eller var det Staffan?

    Staffan: Jo, jag vet...men jag blir ju så inspirerar när det börjar att fungera igen.

    SvaraRadera
  4. Jag hade envärldsranking på maraton i ett inlägg tidigare....

    SvaraRadera